Plângând…….

Prima postare pe anul acesta în limba română. Și este exact în perioada în care sunt mai emo…. Vreau sa plâng….nu știu de ce….dar așa simt în momentul ăsta….se întreabă mama de ce nu comunic cu ea…..pentru că așa sunt eu. Nu îmi place să vorbesc despre problemele mele, deși uneori îmi vine să urlu de atâta durere și suferință ce am în mine….proastă eu că spun la toți ce am pe suflet….că nimeni nu mă crește…
Poate că sunt nebună, poate că sunt bolnavă, dar sunt foarte conștientă  de faptul că am foarte puțini prieteni sau poate chiar deloc. Nu sunt o maniacă d.p.d.v. intim, doar că am o mică mare obsesie cu poporul asiatic. Și nu vreau să mai las pe nimeni să-mi ruineze viața. Nu vreau să mă conducă nimeni.
Și iar nu am făcut nimic pentru școală…..iar o să pic examenele….  să dea dracu în viața asta a mea de căcat!!!!!

Nu mai suport! PENTRU CE! DE CE? NU MAI VREAU NIMIC@!!!! VREAU DOAR SĂ MOR! M-AM PLICTISIT DE VIAȚĂ!!!! M-AM SĂTURAT DE  ATACURI PSIHICE NON-STOP!  DU-TE DRACULUI ODATĂ DE NEMERNIC CE EȘTI, CĂ M-AM SĂTURAT DE TINE!! CE MORȚII MĂTII MAI VREI DE LA CĂCATUL  ĂSTA DE VIAȚĂ  A MEA? MARȘ! JAVRĂ NENOROCITĂ DE OM CE EȘTI! SA TE DUCI SA FUȚI PE CINE VREI! CU MINE AI TERMINAT-O! OI FI PLÂNS EU PÂNĂ ACUM CA PROASTA DUPĂ TINE, DAR S-A TERMINAT! EU NU SUNT JUCĂRIA NIMĂNUI! AI ÎNȚELES MĂI PISICULE? SAU CHIAR VREI SĂ-ȚI ZIC VERDE ÎN FAȚĂ CU UN PUMN SĂ-ȚI UMPLU MUIA DE BORȘ ROȘU? A? HAI ACUM, JET ȘI MAI LASĂ-MĂ ÎN DUREREA MEA CĂ NU M-AI ÎNȚELES NICIODATĂ ȘI NICI NU VEI AFLA VREODATĂ CE GÂNDESC CU ADEVĂRAT!!!! ACUM MARȘ ÎN PULA MEA ȘI DU-TE ÎN PIZDA MĂTII, AIA CARE TE-A CĂCAT!!!!!

Leave a Reply

